Postup
Původně jsme pracovali na základě zálohy a doplacení. Vznikaly nám však mnohé pohledávky pro nedisciplinovanost některých klientů, a proto jsme se rozhodli pro splátkový systém. U nás neplatíte celou částku dopředu, ale po částech. Dostáváte od nás části práce, které můžete připomínkovat již v průběhu objednávky. Pokud bychom neměli tento systém, nemohli bychom zavést objednávky bez uvedení jména, což je obrovská výhoda pro klienta. Navíc jsme seriózní společnost platící daně a odvody, která je na trhu již více než tři roky a máme za sebou stovky spokojených anonymních zákazníků. Pokud bychom svou práci nedělali pořádně, asi bychom na trhu už nebyli.
U nás budete komunikovat přímo s autorem pomocí konverzačního okna v objednávce. Níže je uvedený postup u objednávky. Náš systém je jednoduchý, vše se děje v systému a na email Vám budeme posílat notifikační emaily. Tyto emaily Vás budou postupně Vás jednotlivými kroky:
- Vyplníte si nezávazný objednávkový formulář a my Vám jeho úspěšné zadání potvrdíme emailem. Na Vaši poptávku se budou hlásit naši autoři a dávat Vám cenové nabídky.
- Podle instrukcí z emailu se přihlásíte, vyberete si autora s nabídkou, která se Vám líbí nejvíc. Obdržíte podklady k úhradě
- Po zaplacení 1. části práce ve výšce 15% celkové sumy se pro nás stává objednávka závaznou v rozsahu zaplacené části.
- autor začíná pracovat;
- můžete s ním komunikovat a připomínkovat podklady;
- můžete mu posílat přílohy (např. směrnici).
- Stejně je to s každou další částí - po úhradě příslušné části tuto část autor zpracuje (spolu jsou to 4 platby).
- Reklamace přijímáme kdykoliv.
Poznámka: Pokud se v kterémkoliv momentu rozhodnete, že už si nechcete dát vypracovat například poslední část, zaplatit nemusíte. Objednávka se pro Vás stává závaznou vždy okamžikem zaplacení. Sami si určujete podmínky a rozsah naší spolupráce kdykoliv!
Napište autorovi jak si přejete naplnit objednané normostrany.
Nemáte ještě autora? Zadejte si nezávaznou objednávku.