Poděkování
Někteří naši klienti s námi rádi sdílí své zkušenosti. S jedním takovým jsme si vyměnili pár příjemných mailů, o které bychom se rádi podělili (text je mírně upraven):
Po odevzdání první části klientce:
„Dobrý den, ta práce mne teda překvapila. Chci říct, že jsem se na začátku trochu bála, jestli to nejsou vyhozené peníze. Ale jelikož mám malé děti a už si nemohu dovolit prodlužovat studium, pověděla jsem si hop nebo trop. Nyní máme za sebou sice jen první část, ale už teď to vypadá, že celé mé rozhodnutí je naštěstí ten hop. Je vidět, že autor se v tématu vyzná, dokonce i já jsem se dozvěděla něco nového. S tímto stylem jsem spokojená, upravte prosím pouze…a můžeme jít na další část.“
„Dobrý den, děkuji, tento týden budu mít konzultaci s vedoucím práce.“
„Dobrý den, vedoucí mi navrhuje opravit kapitolu 4.5 – musím uznat, že je to opodstatněné. Když jsem si to přečetla vícekrát tak jde vidět, že to autorovi v této podkapitole moc nevyšlo. Platí stále ty úpravy zdarma? Pokud ano, bylo by třeba, aby… Potom bychom se v dalších kapitolách zaměřovali na hlubší analýzu…“
„Děkuji.“
O měsíc později:
„Dobrý den, před časem jste mi pomohli. Byla jsem trochu na rozpacích, zda dělám dobře… ale dnes, když už mám vše za sebou, vím, že to bylo možná pro někoho sporné, ale pro mě to byla správná volba. Nemohla bych kvůli rodině jinak… Chtěla jsem vám poděkovat za dobrý přístup a pružnost při řešení mé objednávky. Jsem ráda, že to šlo tak hladce.“
My děkujeme za příjemnou zpětnou vazbu a jsme rádi, že můžeme být nápomocni.