Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete ZDE

Je pro úspěch v online marketingu nutné vysokoškolské studium?

V současné době digitálních médií jsou marketéři neocenitelní. Ovládají strategie efektivní komunikace a propagace a oslovují nové zákazníky. Není už ale trh přesycen? A je studium PR opravdu užitečné?

 

Online marketing zahrnuje tak odlišné disciplíny jako webdesign, copywriting, SEO, PPC reklamu, komunikaci v online sociálních sítích. Nad tím vším by samozřejmě měla být nějaká strategie komunikace, a to zaprvé celková komunikační strategie značky a pod ní poté strategie online marketingu. A ne vše vás školské studium naučí.

 

Pro dobré uplatnění jsou samozřejmě ideální zkušenosti získané jak vysokoškolským studiem, tak praxí, samostudiem a sledováním všech nových trendů. Mediální studia mohou být zajímavá pro pochopení fungování médií zevnitř, v kombinaci se sociologií a psychologií vám umožní lépe chápat čtenáře, potažmo příjemce vašeho obsahu.

 

Velmi přínosné může je pro budoucí uplatnění studium žurnalistiky, různých marketingových oborů, ale i manažerské a kreativní školy. Vždy záleží na tom, z jaké strany se na marketing díváte, a chcete se mu v budoucnu věnovat.

 

Studium je tedy pro budoucího marketéra rozhodně přínosné, je však třeba jej kombinovat s praxí a především zápalem, a sledováním českých i zahraničních webů a oborových portálů. Být v centru dění je prostě pro úspěšného marketéra zásadní.

Aktualita: První rok na VŠ je nejvíce kritický

  Pokud se vám podaří absolvovat první ročník na vysoké škole, šance, že se do finále skutečně dostanete (a doufejme, že je i úspě…

Studentský rádce: Hledáte náročné studijní programy?

  Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy zve vysoce motivované a pilné studenty, kteří jsou zapálení pro informatiku a matematiku a…

Dovednosti vysokoškoláka: Jak na efektivní domácí studium?

  Při pandemii koronaviru musely tisíce vysokoškoláků vymyslet rutinu, jak zůstat produktivní i přes zrušení přednášek. A tyto dovednosti…